«حق "گند زدن به زندگی خود" از حقوق زایل نشدنی هر انسان هست!»
و این قطعات عالی:
J'y Suis Jamais Alle
(Ya Tiersen)
پ.ن. این ترجمه ی خودمه. چون هیچیک از ترجمه های این جمله که در زیرنویس های مختلف این فیلم دیدم خوب نبود به نظرم(مثلا: "او کاملا زندگیشو به گند میکشونه"، " او حق خراب کردن زندگیشو داره") مخصوصا اینکه این یکی از بهترین جمله هایی هست که تاحالا توو عمرم شنیدم. و یکی از کلیدی ترین جمله های این فیلم. ضمنا میدونم کلمه "خود" و "انسان" توو جمله اصلی نیست ولی مفهومی که میخواد برسونه همینه. اگه ترجمه ی یهتری دیدم میذارم.
گه گيجه ي راه راه...ما را در سایت گه گيجه ي راه راه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9