بعضیا معتقدند هردختری که ازدواج نکرده وقتی سنش از یک عددی بگذرد "ترشیده" خواهد شد. انگار دخترایی که ازدواج میکنند ترشیده نخواهند شد! و انگار فقط دخترها ترشیده خواهند شد(یعنی پسرها با افزایش سن همچنان تیکه و دلبر باقی میمانند!)
واقعیت اینه که همه ما(زن، مرد، مجرد، متاهل) به مرور زمان و درسیر طبیعی زندگی پیرتر و بیریخت تر خواهیم شد(1) و همه ی ما (زن، مرد، ...) با رعایت اصولی مثل ورزش و تغذیه سالم و دوری از سیگار و الکل و استرس میتونیم روند این "بیریختگی" را کندتر کنیم(این ازنظر علمی اثبات شده). و همه ی ما(زن، مرد، ...) درسنین بالاتر اگر پول داشته باشیم میتونیم تحت عملهای جراحی زیبایی قرار بگیریم و "دلبرتر از قبل" شویم. پس احتمال ترشیدگی من و همه ی دختران مجرد بیشتر از احتمال ترشیدگی سایر ابنای بشر نخواهد بود. پس لطفا رهاکنید مهملات گه آلودتان را ای سایر ابنای بشر!
1.ولی جامعه مردسالار پسرها را طوری تربیت میکند که فکرمیکنند مثلا هرچی چین های دورچشمشون بیشتر بشه یا موهاشون جوگندمی تر، دلبرتر میشن!!!!
گه گيجه ي راه راه...ما را در سایت گه گيجه ي راه راه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8